Conditions
1. PRIVAATSUSTINGIMUSED JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Käesolevad privaatsustingimused sisaldavad infot selle kohta, kuidas ja milleks Kiired ja Vahused OÜ isikuandmeid kogub, töötleb ja jagab. Privaatsustingimused lähtuvad andmekaitse üldregulatsioonist (GDPR- General Data Protection Regulation).
Privaatsustingimuste eesmärk on kaitsta klientide privaatsust kooskõlas Eesti Vabariigi seaduste ning Euroopa Liidu õigusaktidega.
Isikuandmed on mis tahes teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta, näiteks ees- ja perekonnanimi, aadress, e-posti aadress ning teave käesoleva lehe www.kiiredjavahused.ee külastuste, sotsiaalmeediakanalite ja Kiired ja Vahused OÜ teenuste kasutamise kohta.
Külastades ja lugedes käesolevat lehte, nõustute isikuandmete töötlemise tingimustega nagu on kirjas käesolevates privaatsustingimustes.
1.1 Isikuandmete töötlemine
Kiired ja Vahused OÜ töötleb nende olemasolevate ja potentsiaalsete klientide andmeid, kes on avaldanud soovi Kiired ja Vahused OÜ teenuseid kasutada või on neid teinud varasemalt.
1.2 Kliendi isikuandmete töötlemise eesmärgid ja õiguslikud alused
Ettevõte töötleb isikuandmeid selleks, et osutada teenuseid ning pakkuda olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele kvaliteetsemat teenust ja informatsiooni.
Kiired ja Vahused OÜ töötleb isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
-Kliendibaasi loomine ja haldamine;
-Broneeringute info kuvamine, muutmine ja kasutamine;
-Teenuste osutamine;
-Uudiskirjade edastamine;
1.3 Kiired ja Vahused OÜ töötleb järgmiseid isikuandmeid:
-Kontaktandmed: ees- ja perekonnanimi, e-maili aadress, telefoninumber, aadress;
-Sõiduki andmed: auto registreerimisnumber, auto mark ja mudel;
-Automaatselt kogutavad andmed: kasutaja veebibrauserilt saadud andmed;
-Uudiskirjaga saadud andmed: uudiskirja lugemise aktiivsus ja sisu;
-Muud isikuandmed, mis on kättesaadavad avalikest andmebaasidest (nt. Google, www.rik.ee, www.teatmik.ee, Facebook, Instagram jt.)
1.4 Pildid
Kiired ja Vahused OÜ teeb teenuse osutamisel kliendi autost pilte nii enne kui peale pesu selleks, et tagada kaitse süüdistuste eest auto kahjustamise osas või kliendi märkamatusest tekkinud kaebusi. Kiired ja Vahused OÜ võib kasutada kliendi autost tehtud pilte turunduslikel eesmärkidel (nt. kodulehel www.kiiredjavahused.ee ning ettevõtte sotsiaalmeediakanalites). Tehtud pilte ei müüda kolmandatele isikutele ega kasutata pahatahtlikel eesmärkidel.
1.5 Isikuandmete jagamine ja säilitamine
Kiired ja Vahused OÜ ei edasta kliendiandmeid väljaspoole Euroopa Majanduspiirkonda ega ei jaga isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a. alljärgnevatel juhtudel:
-Riikliku järelvalve asutustele (nt. Politsei, KAPO jt.)
-Võlgade sissenõudmistega tegelevatele ettevõtetele (nt. maksehäireregistrid, kohtutäiturid)
Hetkel, kui klient teavitab soovist lõpetada isikuandmete kasutamine, eemaldatakse isiku andmed ettevõtte andmebaasist. Ettevõttel jääb õigus edastada infot isikuandmete kohta riiklikele järelvalve asutustele, kui see nõue tuleneb seadusest.
Kiired ja Vahused OÜ säilitab isikuandmeid nii kaua, kui nende kogumine on eesmärkide saavutamiseks vajalik (nt. teenuste osutamisel) ja kuni on vaja täita lepingutest ja/või seadusest tulenevaid kohustusi.
1.6 Pesude tellimine
Broneeringu eest tasumiseks saadetakse kliendi meiliaadressile arve kuni 24h peale pesu toimumist.
Autopesuteenuseid pakume Tartu linnas ning transfeerteenust on võimalik tellida kuni 15 km kaugusele Tartu linna piirist.
Kui pesija peab enda auto pesu ajaks jätma tasulisse parklasse, siis tasub klient ka parkimise arve.
1.7 Auto üleandmine ja kättesaamine
Teenuse teostamiseks tuleb pesijale üle anda autovõtmed ning sõidukil peab olema kehtiv tehnoülevaatus ja liikluskindlustus. Poleerimisteenust teostatakse teisel aadressil, mis tähendab seda, et pesija transpordib sõiduki sinna ning pärast ka pesulasse tagasi.
Ilma transfeerita mugavusteenuse puhul (tuues auto ise pesulasse) tuleb kliendil peale pesu lõppemist tulla autole järgi 10 minuti jooksul peale pesu lõppu. Kui klient hilineb, lepitakse auto kätte saamise aeg eraldi kokku. Autole on võimalik järgi tulla vaid tööajal, s.t. esmaspäevast reedeni 9.00-18.00.
1.8 Pesu tühistamine, kliendipoolne hilinemine ja mitteilmumine
Peale pesu broneerimist on kliendil võimalik pesu tasuta tühistada kuni 24h enne pesu algusaega. Hiljem tühistades tuleb tasuda broneeringu eest täies mahus.
Kui klient mingil põhjusel hilineb, siis ootab pesija kuni 10 minutit alates pesu algusajast.Kliendipoolse hilinemisega ei pikene teenuse osutamise aeg. Kui hilinemise aeg ületab 10 minutit, siis autot vastu ei võeta ning teenuse eest tuleb tasuda täismahus.
Kliendi mitteilmumise korral tuleb broneeringu eest tasuda täies mahus.